اسکراب لایه بردار رز شکر لانکوم

فروشنده : مانلی کازمتیک

ناموجود

Lancome Rose Sugar Scrub

این محصول در حال حاضر موجود نیست و در دسترس نیست.

شناسه : lancome-rose-sugar-scrub دسته بندی: برچسب:

اسکراب لایه بردار رز شکر لانکوم

اکنون نوبت به استفاده از لایه بردارهای صورت است، لایه برداری عمل از بین بردن بالاترین لایه پوست به صورت مکانیکی (با ابزار یا اسکراب) یا شیمیایی (با اسیدها) برای آشکار سازی سلول های جدید پوست است. دقیقاً چرا این کار مهم است؟ با ریختن بالاترین لایه پوست – که اساساً قدیمی ترین لایه پوست است – می توانید پوستی با ظاهری جوان تر و روشن تر داشته باشید. دکتر دندی انگلمن، متخصص پوست، ما می گوید: “لایه برداری به از بین بردن تجمع سلول های مرده روی سطح پوست کمک می کند تا پوست جوانتر به نظر برسد. این راهی آسان برای دستیابی به پوستی درخشان است! “

اسکراب لایه بردار رز شکر لانکوم

اما به خاطر داشته باشید که به جای استفاده از لایه بردارهای خشن و ساینده، محصولاتی با فرمول های ملایم را انتخاب کنید که برای انواع پوست – حتی پوست های حساس – مناسب باشد. مانند اسکراب گل رز جدید Lancôme، در این متن از مزایا گرفته تا نحوه استفاده در مورد اسکراب شکری گل رز لانکوم را با هم مرور می کنیم.

اسکراب لایه بردار رز شکر لانکوم

مواد تشکیل دهنده:

اگر به دنبال پوستی شاداب و درخشان هستید، اسکراب رز شکر شایسته این است که در خط مقدم روتین مراقبت از پوست روزانه شما باشد. این اسکراب لایه بردار ملایم و فوری پوست با بافت ژلی، مملو از دانه های شکر و گلاب بوده و یک درمان جذاب است که به طور خاص برای از بین بردن سلول های مرده پوست، آلودگی ها و ناخالصی ها با استفاده از حل دانه های شکر و لایه برداری ملایم طراحی شده و در نتیجه پوست شما را صاف، یکدست، نرم، لطیف و درخشان می کند.

اسکراب لایه بردار رز شکر لانکوم

پایه مغذی این محصول لانکوم به آرامی با دانه های شکر طبیعی و عسل اقاقیای غلیظ پوست شما را لایه برداری می کند. فرمولاسیون این معجون تسکین دهنده همچنین با گلاب ضدالتهاب، اسید هیالورونیک و روغن بادام شیرین غنی شده است. این اسکراب شکری طبق ادعای سازندگان مناسب انواع پوست، اعم از: مختلط، خشک، نرمال، چرب و حتی پوست های حساس بوده و فاقد پارابن و سولفات و هرگونه مواد حساسیت زا می باشد.

نحوه استفاده:

  • در ابتدا با پاک کننده صورت آرایش و آلودگی ها را از سطح پوست خود پاک کنید.
  • مقدار کمی اسکراب شکری را روی پوست تمیز و مرطوب قرار دهید.
  • به مدت یک دقیقه به آرامی و با حرکات دورانی ماساژ دهید.
  • دانه های شکر فوراً بر روی پوست شما حل می شود و منجر به یک تجربه لایه برداری فوق العاده راحت و ملایم روی سطح پوست شما خواهد شد.
  • کاملاً با آب ولرم بشویید.
  • پس از استفاده، بلافاصله تحت تأثیر بافت لطیف فرمول و رایحه مطبوع آن قرار خواهید گرفت.
  • می توانید هفته ای ۲ تا ۳ بار از این محصول استفاده کنید.

 

از استفاده در نواحی دور چشم و لب خودداری کنید و در صورت تماس با چشم، بلافاصله و کاملاً آن را بشویید.

اسکراب لایه بردار رز شکر لانکوم

میزان مصرف :

این اسکراب لایه بردار در یک سایز توسط کمپانی لانکوم تولید شده است. سایزی با حجم ۵۰ میلی لیتر که در بسته بندی تیوپی وارد بازار می‌شود. مدت زمان دوره مصرف اسکراب کاملا بستگی به میزان استفاده از آن دارد اما به طور میانگین این دوره مصرف در موارد زیر آمده است:

 ۵۰ میلی لیتر: قابل استفاده برای ۳ الی ۴ ماه

توضیحات تکمیلی

مناسب برای

آقایان, خانم ها

مناسب پوست

انواع پوست

نوع محفظه نگهدارنده

تیوپی

کشور مبدا برند

فرانسه

صادر کننده مجوز

فرانسه

سایر مشخصات

روشن كننده قوى پوست, لايه بردار ملايم پوست كه لايه هاى مرده پوست را بدون ايجاد خشكى در پوست از بين مى برد حس نرمى و لطافت به پوست مى دهد

اولین دیدگاه را ثبت کنید “اسکراب لایه بردار رز شکر لانکوم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات

هنوز نظری داده نشده است.

مشاوره پوستی رایگان

منو اصلی